Сьогодні під головуванням заступника Луцького міського голови Ірини Чебелюк відбулось засідання круглого столу з питань обговорення проєкту рішення виконавчого комітету “Про затвердження Порядку формування ціни послуги з управління багатоквартирним будинком”.
Читайте також: На Волині до 23 листопада – дні жалоби
Директор департаменту економічної політики Луцької міської ради Борис Смаль розповів, що ситуація зі збільшенням ціни назріла давно, адже тарифна політика в послугах, які надаються з управління багатоквартирними будинками, давно не встигає за цінами, а також і процедура оновлення тарифів недосконала. “Те, що ми зараз робимо, — це спроба дати можливість економічно обґрунтувати вартість надання таких послуг та заодно покращити їх якість. Надавач послуг, тобто управитель будинку, повинен повідомити мешканців будинку про те, що є намір переглядати кошторис. У разі, якщо співвласники не надають обґрунтованого рішення про відмову, то у 30-ти денний термін новий кошторис набуває чинності”, – зазначив він.
За словами керівників житлово-комунальних підприємств, востаннє тариф переглядали у лютому 2020-го року. Відтоді змінилось дуже багато, що впливає на цінову політику. І точно не в кращу сторону для надавачів послуг, які зараз працюють “на грані”. Коштів ледь вистачає на їх діяльність. Ріст цін на електроенергію, комплектуючі та запчастини, підняття мінімальної заробітної плати — все це сильно вплинуло на ціну послуги.
“Мешканці будинків розуміють, що ціну необхідно змінювати, але не завжди йдуть на зустріч”, – сказав керівник ЖКП №7 Микола Гарбарчук.
Заступник Луцького міського голови Ірина Чебелюк наголосила, що цей проєкт рішення уже обговорений з усіма надавачами послуг та оприлюднений з внесеними пропозиціями.
“По процедурі, по законодавству ми зробили усі кроки, які необхідні для того, щоб врегулювати ціни в нашій громаді. Але, станом на сьогодні, розуміємо, що нам потрібно прийняти той документ, який допоможе працювати та вижити. Найбільше болить керівників підприємств, що нам бракує коштів, за які можемо надавати якісну послугу. Ми вже кілька місяців над цим працюємо. Обговорили чимало варіантів та шляхів. З’явилась думка, що маємо чітко обґрунтувати це тим нормативним документом, який має пройти регуляторну процедуру, який чітко пропише усі дії кожного з надавачів послуг. Ми приділили велику увагу його підготовці, щоб він був максимально правильним, доступним, зрозумілим, обґрунтованим і, відповідно, щоб ми пройшли усі процедури, які нам ще доведеться пройти. Я вважаю, що документ дуже хороший. Сподіваюсь, що вже скоро ми запрацюємо за новою методикою та новим порядком, який дасть можливість врегулювати усі неврегульовані питання”, – сказала вона.
Ірина Чебелюк подякувала представникам житлово-комунальних підприємств, що вони втримались на плаву, працюють та надають послуги.
Тепер документ ще має пройти регуляторну процедуру та буде внесено на засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.
Читайте також наші новини у Facebook