Заяву про призначення пенсії та необхідні документи можна подати за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
NV розповідає, як зробити це через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ.
Які документи потрібні, щоб подати заяву на призначення пенсії
Заяву на призначення пенсії можна подати дистанційно — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього потрібно підготувати кольорові скан-копії наступних документів:
• паспорт;
• ідентифікаційний код;
• документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про навчання на денній формі, військовий квиток, та ін.);
• довідка про заробітну плату за 60 місяців підряд по 30.06.2000 (за бажанням);
• реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк);
• фотографію для пенсійного посвідчення (2,5×3);
• свідоцтво про шлюб у разі зміни прізвища жінкою.
Як подати заяву на призначення пенсії на вебпорталі ПФУ
Для подання заяви виконайте наступні кроки:
• авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
• у лівому боковому меню оберіть розділ Щодо пенсійного забезпечення та натисніть на вкладку Заява на призначення пенсії;
• ознайомтеся з короткою інструкцією та покроково заповніть атрибути заяви;
• додайте заздалегідь відскановані документи та натисніть Сформувати заяву;
• перевірте внесені до заяви дані, якщо все вірно, — натисніть Підписати та відправити до ПФУ;
• статус обробки заяви можна переглядати у вкладці Мої звернення.
Як подати документи на призначення пенсії онлайн, дивіться також у відеоінструкції.
Нагадаємо, право на пенсію за віком у 2024 році мають особи, яким виповнилося:
• 60 років — за наявності не менше 31 року страхового стажу;
• 63 років — за наявності не менше 21 року страхового стажу;
• 65 років — за наявності від 15 до 21 року страхового стажу.
Читайте також наші новини у Facebook