Новини

Коронавірус: Укрзалізниця зупиняється. Що треба знати та як повернути кошти за квитки

Водночас там обіцяють повернути гроші за квитки всім, чий потяг скасували.

Починаючи з 18 березня скасовуються всі:

поїзди між областями (далекого прямування);

регіональні потяги;

приміські електрички;

міські електрички.

Раніше вже скасували експрес до аеропорту “Бориспіль”.

Водночас вантажні перевезення не зупиняються.

Список скасованих поїздівВ “Укрзалізниці” опублікували повний список поїздів далекого прямування, які скасовують через карантин, а також дату, з якої скасовують кожний конкретний потяг.

Судячи з переліку, деякі поїзди (наприклад, 124/123 Київ-Костянтинівка чи 235/236 Київ-Ужгород) не будуть курсувати вже з 17 березня.

Як очікується, заборона триватиме до початку квітня – до окремого рішення уряду.

Як зв’язатися

В “Укрзалізниці” також нарікають, що через перевантаження контактних телефонів не всі пасажири можуть отримати консультації.

Тому просять стежити за акаунтами залізниці в соцемережах Facebook і Telegram.

“Якщо ви не бачите відповідей на свої запитання на офіційних ресурсах, просимо писати нам у Facebook Messenger”, – радять в “Укрзалізниці”.

Як повернути квитки

В “Укрзалізниці” обіцяють повернути кошти за всі невикористані квитки.

Причому відшкодувати ці гроші обіцяють у повному обсязі (за звичайних умов сума, яку повертають за квитки, залежить від того, коли саме їх здають, та є меншою від повної вартості).

Гроші за квитки, придбані онлайн, обіцяють повернути на ту саму картку протягом 30 днів.

“Якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем”, – відзначають в “Укрзалізниці”.

Квитки ж, які купували у касах, можна буде повернути протягом місяця з дати відправлення скасованого потяга.

В “Укрзалізниці” запевняють, що часу, щоб повернути ці кошти, вистачить усім, тому просять пасажирів “не поспішати на вокзали повертати квитки й не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі”.

Залізничники додають, що намагатимуться виділити достатньо готівки для відшкодування.

“У випадках, коли відсутня достатня кількість готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира”, – відзначають в “Укрзалізниці”.

Що з вокзаламиТакож з 12:00 18 березня закриють всі вокзали.

Працюватимуть там лише каси для повернення квитків.

Для цього запускатимуть лише по десять людей за раз.

А до кінця вівторка обіцяють відкрити максимальну кількість кас на всіх вокзалах, щоб зменшити черги.

Деякі поїзди все ж їздитимуть

Паралельно з цим уряд повідомляє, що все ж дозволить “Укрзалізниці” окремі поїзди.

Для кожного з таких внутрішніх потягів ухвалюватимуть спеціальне рішення в Мінінфраструктури і МОЗ.

А дозвіл на міжнародні поїзди даватимуть Мінінфраструктури, МЗС та Держприкордонслужба.

Про які саме рейси може йти мова, залізничники не уточнюють.

Джерело: BBC news Україна

Leave a Comment