У Луцьку на одній зі станцій технічного обслуговування – скандал. Пенсіонер каже, що заплатив 21 тисячу гривень за ремонт, а майстри нічого не зробили й лишили ті ж проблеми, які й були до ремонту.
Про це йдеться в сюжеті ТРК «Аверс».
Лучанин Микола Горбачук звернувся до спеціалістів СТО з проблемою в автівці, а ті виставили суму в понад 20 тисяч гривень. Як тільки чоловік забрав машину після роботу, вона ще їздила нормально, але на наступний день, за словами пенсіонера, виникла та сама проблема.
«Я до них звернувся, бо мене туди направив електрик. Запитав чи це причина у датчику, чи в турбіні. Вони запропонували зняти й перевірити турбіну. Ремонтували усе 4 дні. 24 числа мені віддали авто, а 25 всі ті самі проблеми, що й до ремонту», – розповідає пан Микола.
На станції звинувачення відкидають та кажуть, що проблема в датчику, який стоїть в інтеркулері. Завідувач СТО Андрій Паламарчук розповідає, що клієнту розповіли про усі нюанси ремонту і запропонували перевірити інтеркулер, але той відмовився, тому ремонтували вони тільки турбіну.
Також пенсіонеру видали гарантію на проведені роботи, проте вона не покриває ремонт датчика в інтеркулері, адже через відмову клієнтам там нічого не робили, тому й гарантії на це немає. Крім того, працівники запропонували пенсіонеру піти у церкву, адже це, на їх думку, може допомогти розв’язати проблему.
«Перше сходіть в церкву за ті прокльони, що ви накляли у суботу. Поки ви їх не відмолите, машина не поїде», – пропонує заступник СТО.
Пана Миколу такі пропозиції не влаштували, тому він почав погрожувати керівництву техстанції судом. Можливо, це й повпливало на те, що через декілька днів працівники безкоштовно провели усі роботи.