Острівці безпеки не зменшують кількість смуг на пр. Волі та не впливають на швидкість трафіку при дотриманні вимог ПДР. На цьому наголосив мер Луцька Ігор Поліщук у фейсбуці, а тоді виклав ще 6 інформаційних пунктів.
2. Острівці безпеки є засобом заспокоєння руху, дозволяють пішоходу перейти вулицю у два етапи, зокрема, слідкувати лише за однією стороною проїжджої частини. Крім того, острівці не дозволяють автомобілісту надмірно розігнатися, а також розділяють смуги руху протилежних напрямків, що утруднює обгін на пішохідному переході і також сприяє безпеці водіїв. Для підвищення безпеки водіїв наші острівці безпеки будуть означені дорожніми знаками з підсвіткою.
3. Облаштування острівців безпеки є перевіреною та загальновизнаною практикою підвищення безпеки дорожнього руху та зменшення ДТП за участю пішоходів усіх цивілізованих країн Європи та усього світу.
Облаштування острівців безпеки є перевіреною та загальновизнаною практикою підвищення безпеки дорожнього руху.
4. З 1 вересня 2018 року в Україні діють нові державні будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці і дороги населених пунктів»), які й передбачають облаштування острівців безпеки. В окремих випадках таке облаштування є обов‘язковим, без нього проект не пройде експертизу та не буде втілений.
5. Досвід інших українських міст, які розпочали втілювати облаштування острівців безпеки на дорогах свідчить про зменшення аварійності та кількості ДТП з пішоходами на аналогічних ділянках в порівнянні з періодом до облаштування таких острівців. Досвід облаштування острівців безпеки в нашому місті на окремих вулицях (вул. Набережна та інші) є також позитивним.
6. Проспект Волі не є трасою для гонок та випробування можливостей авто. Він має бути і буде безпечним та зручним для автомобілістів, пішоходів та велосипедистів. По проспекту має бути приємно прогулятись, а пішоходи, переходячи дорогу не мають боятися. Заспокоєння руху транспорту та зниження швидкості сприятиме цьому. Погодьтеся, в прогулянці проспектом мало приємного, коли поруч пролітають авто на великій швидкості.
7. Водіям, які не впевнені в своїх можливостях й тим, які не знають чи проїдуть вони між острівцем безпеки та краєм тротуару й мають інші сумніви, краще не наражати на небезпеку ні себе, ні інших учасників дорожнього руху.