Для того, щоб вийти на пенсію, українцям треба досягти пенсійного віку і мати необхідну кількість років страхового стажу.
Дані про страховий стаж, здобутий з 1 січня 2004 року, є в електронному Реєстрі застрахованих осіб. А те, що було зароблено до цієї дати, зберігається лише в паперовій трудовій книжці.
Водночас трудова книжка, як і будь-який інший предмет, може бути загублена або втрачена внаслідок якогось форс-мажору.
Тому в Пенсійному фонді порадили українцям оцифрувати свою трудову книжку та зберегти її в особистому електронному кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду, передає Радіотрек.
Для цього потрібно зробити кілька кроків:
Увійти до особистого кабінету на вебпорталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Відомості про трудові відносини».
Перевірити відомості та надати згоду на передачу та оброблення персональних даних.
Завантажити скановані копії паперових документів про стаж та трудову діяльність (кнопка «Додати файл»).
Є також кілька вимог до копій, яких варто притримуватися:
Зображення має бути кольоровим, чітким та містити всі реквізити документа.
Сторінки потрібно вантажити в хронологічному порядку.
Формат сканованих копій має бути jpg чи pdf.
Розмір файлу не повинен перевищувати 1 Мб.
Радіо Трек: НОВИНИ