Протягом 2022 року відділ транспорту Луцької міської ради проводив заходи щодо удосконалення та покращання роботи громадського транспорту міської територіальної громади.
Про це йдеться у підсумках роботи відділу транспорту за 2022 рік, – пише Район.
До відділу комунікацій «15-80» з 1 січня по 31 грудня 2022 року надійшло 670 звернень, які стосуються роботи громадського транспорту Луцької міської територіальної громади (на 7 % менше ніж у 2021 році).
У зверненнях порушували такі питання: порушення розкладу руху, не зупинка автобуса в пункті зупинки, культура обслуговування пасажирів, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв, дотримання ПДР водіями, дорожні знаки, стан транспортного засобу, комфортність перевезень, прохання та пропозиція. Усі звернення розглянуті та в установлені терміни надали відповіді заявникам.
Автономний ліхтар за суперціною!
Кемпінговий підвісний ліхтар з акумулятором та підзаряджанням від сонця
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до відділу транспорту для розгляду за вказаний період надійшло 297 звернень (за 2021 рік – 293).
Зверталися щодо: відсутності транспортних одиниць на лінії; надходили пропозиції щодо внесення змін в схеми руху автобусів; пропозиції щодо розташування пунктів зупинки автобусів; пропозиції щодо розкладу руху громадського транспорту. Усі звернення розглянуті та в установлені терміни надали відповіді заявникам.
За зверненнями громадян працівники відділу провели перевірки виконання умов договорів на перевезення пасажирів. За результатами перевірок за 2022 рік на перевізників склали 83 акти та винесли 30 приписів щодо порушення виконання умов договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом.
За результатами перевірок перевізники на засіданні виконавчого комітету звітувалися про роботу на відповідних маршрутах. Чотирьох перевізників попередили про неприпустимість порушень умов договорів.