Лучани масово нарікають на громадський транспорт у місті. За останній тиждень кількість автобусів на маршрутах суттєво знизилася, а проблема доїзду у віддалені райони міста увечері нікуди не зникає вже кілька місяців, – пише ІА Конкурент.
Особливо багато скарг лунає на адресу автобусного маршруту №3, де місяць тому змінили перевізника. Так, о 8 ранку у середу, 8 червня на маршруті працював всього один автобус. І таке зараз часто, кажуть постійні користувачі.
ЩО КАЖУТЬ ЛУЧАНИ
«Проблеми з доїзду маршрутом №3 розпочалися тиждень тому. Постійно на маршруті перебували 1 або 2 автобуси, зрідка 3. оскільки цей маршрут їде до Струмівки і дачних масивів, то в годину пік неможливо їздити. Автобуси постійно були перевантажені людьми. Люди скаржилися неодноразово в міську раду, і навіть підготували відповідну петицію. Я розумію, що в перевізника є проблеми, але через його неспроможність їх вирішити страждають тисячі людей щодня. Особливо зараз, у спеку коли автобус їде, людей набирається, як тюльки в банці.
Був ще прикрий випадок, коли в автобусі було несправне опалення. Під час спеки цей автобус їздив рейсом, і опалення працювало на повну. Всі пасажири мусили терпіти ці незручності», – розповів лучанин Анатолій Котлюк.
Про спеку у салоні говорить також і лучанка Ірина. Каже, автобус їде з величезним інтервалом, а люди, які зрештою його дочекалися, мусять тулитися, бо місця на всіх охочих поїхати бракує. Вікна наглухо зачинені, а люки відкриває тільки водій.
«Маршрутка велика, красива, синя. З тих типу «нових». Народу, як шпротів. Я вперше бачу, що нема де сісти. Нема куди впасти. Літо, спека, а вікна тут наглухо закриті. Їх неможливо відкрити. Люки теж на автоматиці, або виривати у разі надзвичайної ситуації. Кондиціонер є, але його не вмикають. Мабуть, щоб економити пальне. Ну от вагітна жінка і зомліла. Народ шумить, то водій натиснув кнопку, щоб відкрились ті два люки, які є. Це 8 грн за проїзд. Раз на 1,5 – 2 години», – розповідає вона.
Також існує проблема з доїздом із мікрорайону ЛПЗ, вулиць Львівської та Володимирської. Так, луцька волонтерка Ольга Дацюк розповідає, що вже кілька ранків поспіль переповнені маршрутки не зупиняються на її зупинці поблизу тролейбусного депо.
«Я не чекала якусь конкретну маршрутку. Бо фактично до «Променя» їздять маршрутки №9, №11 та №28, або тролейбус №2. Дев’ятки сьогодні зранку взагалі не їхали. Вчора проїхав один тролейбус №1, який зрештою потім повертає на Волі. То він не був заповнений. А ось ці напрямки, які через все місто людей возять, забиті. Чотири маршрутки проїхали і не спинилися, і зрештою я влізла у ту дев’ятку.
Дівчина розповідає, що людей, які очікують на громадський транспорт дуже багато.
«Не розумію, який транспорт має їхати і скільки його має бути, щоб вивезти нас усіх звідти. Сьогодні з 8:20 до 8:55, поки я стояла на зупинці, не було жодного тролейбуса. Маршрутка зупинилася якась п’ята чи шоста. Це була маршрутка №28, і вона також була переповнена. Я пішла пішки», – каже вона.
Нарікають лучани і на те, що ввечері після 21:00 важко кудись доїхати. Ані автобусів, ані тролейбусів на маршрутах майже нема, а нові «розумні» табло на зупинках не показують час прибуття транспорту, говорить лучанка Олена Семенюк.
ЩО КАЖУТЬ У МІСЬКІЙ РАДІ
У міській раді кажуть, що проблеми їм відомі, і їх причина – ситуація із пальним. Так, очільник відділу транспорту Луцькради Віктор Главічка запевняє, що маршрутки з’їжджають із рейсів увечері, бо саме в цей час ідуть заправлятися.
«Це все пов’язано з відсутністю дизпалива на АЗС. Найбільше від цього потерпає перевізник «Бестленадгпуп», який має великий автобус. Адже якщо для «Богданів» на зміну вистачає 40 літрів дизпалива, то ці великі автобуси заправляють як мінімум 90 літрів. А паливо зараз фізично відсутнє», – каже чиновник.
Він додає, що у місті збільшили кількість тролейбусів, зокрема, на маршруті №12. Також подовжать рейси тролейбусів №15 і №15а, які рухаються головними проспектами міста. Тепер вони їздитимуть до 22:30.
«Знаємо про проблему району ЛПЗ та вулиці Львівської, адже недостатньою є кількість автобусів на маршрутах №10, №12 та №32. Сьогодні ми вивчаємо це питання. Перевізник запевнив, що як тільки буде дизель, він його закупить і збільшить кількість автобусів», – додає він.
Віктор Главічка каже, що місто збільшить кількість тролейбусів на різних маршрутах у вечірні години, адже приблизно з 20:00, за його словами, автобуси змушені з’їжджати зі своїх маршрутів на дозаправку, аби виїхати наступного дня.
Він додає, що ситуація зміниться, як тільки у місті знову з’явиться пальне.