Студент факультету інформаційних технологій і математики Волинського національного університету імені Лесі Українки своїм творінням покращив навчальний процес і комунікацію з викладачами. Ідея створити чат-бот у «Телеграм» у Максима Олексюка виникла… як тема курсової роботи.
Із тематичного розмаїття обрав для себе чат-бот розкладу Університету. Коли вже було зроблено кістяк, вирішив удосконалити, тому почав шукати аналоги, щоб, так би мовити, порівняти якість і функціонал. Зіставивши кілька варіантів чат-ботів інших закладів вищої освіти і підприємств, визначився з подальшим покращенням свого.
Чи були труднощі? Звісно, були. Спочатку виникали проблеми з інтегруванням тексту, тож через певні моменти не все складалося так просто, як здавалося на перший погляд. Доводилося далі шукати, вичитувати, удосконалювати, дороблювати функціонал.
Автор передовсім орієнтувався на простоту у використанні. З першого ж користування в чаті можна обрати свою навчальну групу. Розробляв Максим так, щоб не було заплутано, не було багато даних – радше навпаки, щоб кожен відразу інтуїтивно міг правильно рухатися в чат-боті.
«І така простота вигідна усім, – розповідає наш студент. – Користувач не робить зайвих дій, не перевантажує чат, а відразу дає мені потрібну інформацію. Навігаційна система створена так, щоб студенту було якомога зручніше отримувати розклад. Зайшов, натиснув кнопку “Сьогодні” й бачиш актуальний розклад. Якщо для групи висвітлюються назви предметів та імена викладачів, то для педагогів показує групу, в якій він проводитиме заняття. Тобто для кожного цільового споживача інформація різна, й усім зрозуміло як, що, коли».
Уже зараз студенти відзначають зручність у користуванні, викладачі також схвалюють таку ініціативу. А невеличкі доцільні побажання, які є, автор неодмінно внесе.
Відділ інформаційної політики