З початку року на гарячу лінію Луцької міської ради надійшло 509 телефонних звернень зі скаргами та проханням про допомогу.
Про це стало відомо у вівторок, 14 січня, під час оперативної наради у Луцькій міській раді.
Так, за словами директора ЦНАПу Лариси Карп`як, в середньому на адресу Луцькради щодоби надходило 42 дзвінки від містян.
«Це всього 509 дзвінків. Варто зауважити, що 191 звернення не стосувалося якихось проблем у місті. Люди телефонували, щоб дізнатися інформацію – про перелік необхідних документів для виготовлення закордонного паспорта, щодо отримання електронної картки, порядку подачі показників лічильника, тощо», – зазначила Лариса Карп`як.
З 1 січня лучани найчастіше (86 дзвінків) дзвонили з приводу роботи ДКП «Луцьктепло», адже протягом двох тижнів нового року в місті виникло ряд аварійних ситуацій, внаслідок яких в деяких районах комунальникам доводилося перекривати теплопостачання.
60 разів лучани зверталися до міськради щодо роботи житлового-комунальних господарств, 42 дзвінки стосувалися відсутності електроенергії, 19 – роботи КП «Луцькводоканал».
Також лучани 18 разів скаржилися на відсутність зовнішнього освітлення вулиць та дворів, 14 дзвінків щодо несвоєчасного вивозу сміття, 5 – через неробочі ліфти на вулицях Львівській 73, Світлій 3, Станіславського 52, проспекту Соборності 30а та Молоді 6. Як пояснили у міськраді, насьогодні в місті через закінчення терміну експлуатації зупинили 16 ліфтів.
Крім цих питань лучан турбувала тема бродячих собак – 3 повідомлення і відсутність ввечері маршрутних таксі у напрямку мікрорайону ЛПЗ – 32 звернення.
У Луцькій міській раді запевнили, що всі скарги та зауваження взяли до уваги та спробують вирішити проблемні питання.