Жителі Луцької громади просять оптимізувати один з приміських маршрутів, що дозволить скоротити інтервал руху та знизити тарифи на проїзд.
Відповідну петицію у середу, 19 січня, розмістив на сайті E-Dem Олександр Висоцький, пише ІА Конкурент.
«Сучасна система руху автобусів у села Кульчин і Жидичин є модернізованою радянською схемою 106 маршруту Луцьк (Пугачова) – Кульчин (силікатний завод) 60-их років минулого століття», – написав автор звернення.
Нині кінцевою зупинкою маршруту № 104 у Луцьку є Автостанція № 2. Від «Променя» автобус рухається вулицями Набережною, Данила Галицького, Потебні, Львівською, дублюючи маршрути №№ 103 і 107 з Ківерець.
«Декому з жителів Кульчина, Жидичина та Вишкова зручно дістатися в район ДПЗ та Львівської, але цей відрізок є непопулярним, а складає майже третину маршруту, що призводить до неефективної трати часу і пального», – зауважив він.
Чоловік переконаний, що, оскільки Кульчин входить до Луцької громади, немає потреби робити кінцевою зупинкою одну з автостанцій, краще перенести її до Залізничного вокзалу.
«Вважаємо за доцільне змінити схему руху автобуса 104 з існуючої на «Залізничний вокзал – Кульчин» (як Брище, Липляни). Це дозволить скоротити тривалість маршруту, інтервал руху (на даний момент перерва між рейсами навіть у часи пік складає до 50 хвилин при наявності маршрутів на Озерце та Клепачів) та переглянути тарифи: зараз 7 км від «Променя» до Жидичина можна доїхати аж за 12 гривень. Для порівняння: проїзд «Промінь» – Гірка Полонка 11 км коштує 10 гривень і «Промінь» – Брище 16 км. – 15 гривень».
Зауважимо, аби петицію розглянули у Луцькій міській раді, вона має зібрати щонайменше 300 підписів протягом 14 днів.