Епопея навколо «нововведень» в громадському транспорті Луцька подовжується ось уже який місяць.
Від початку впровадження е-квитків луцькі перевізники оголосили бойкот. Водії стверджували, що багато важливих маршрутів не будуть обслуговуватись, проте сьогодні усі маршрутки як возили, так і далі возять пасажирів. Окрім того, попередження, що готівкою у громадському транспорті ніхто розрахуватись не зможе, були марними – готівку у пасажирів приймають. Проте, це людей лише більше заплутало.
І це не весь перелік «переваг» впровадження е-квитка у громадському транспорті міста: шалені черги за е-квитками, збій системи при поповненні та оплаті е-квитком, черги до так званих кас самообслуговування.
Згодом стало відомо, що 30 грудня у Луцьку працюють 20 контролерів та 4 муніципалів, які шукають пасажирів, що не заплатили за проїзд у тролейбусах та маршрутках. Вони сканують пластикові картки та телефони з мобільним додатком «Сіті-Кард».
Днями до редакції видання Волинь infa звернулася жінка, яка користується пільговим е-квитком та розповіла як відбуваються ці «перевірки».
«Нещодавно я намагалася доїхати від 4 гімназії до мікрорайону ДПЗ, саме намагалося, бо добратися туди майже неможливо і доводиться годинами очікувати маршрутку на зупинці. Отож все ж дочекавшись маршрутку та оплативши проїзд електронним квитком до мене підходить жіночка-контролер та вимагає е-квиток та пенсійне посвідчення. То скажіть мені, хіба при скануванні не видно, що це пільговий квиток? То навіщо був весь цей цирк з е-квитками, якщо я й далі маю показувати те посвідчення?», – обурюється жінка.