Будівля у центрі Луцька, в якій тривалий час знаходився магазин «Панно», на думку директора рекламного заводу Printing Lutsk Павла Цапюка, – найгірший приклад того, як можна розміщувати вивіски і рекламну інформацію. До того ж це ознака подвійних стандартів щодо дотримання правил розміщення реклами у місті.
Про це він сказав у програмі «По дорозі» на 12 каналі 23 листопада.
«За тиждень я вислуховую по кілька разів про це «Панно»… Я постійно людям продаю вивіски, певні фасадні роботи і пояснюю правила, що таке не треба, бо апріорі воно не зайде… А мені тицяють цим «Панно», бо воно фактично на в’їзді до нас в офіс…
Я тоді дистанціююся і кажу: у них там зовсім інші якісь розклади по власності, по якомусь впливу. Не зрозуміло, чому не можна вплинути на вигляд цього фасаду. І це погано. Виходить, що влада, яка встановлює правила поведінки, не скрізь може їх реалізувати і цим показує, що в нас подвійні стандарти, іноді потрійні. І тому виникають іноді точково якісь скандальні моменти», – пояснив Павло Цапюк.