Одразу варто зазначити, що скарги будь-якого характеру слід починати розв’язувати безпосередньо у медичному закладі, звернувшись до керівника лікарні.
Якщо таке звернення не допомогло – можна звернутися до регіональних департаментів охорони здоров’я при ОДА, роз’яснюють журналістам Район.Медицина у пресслужбі МОЗ.
Також в регіонах працюють телефонні «гарячі лінії» з питань COVID-19.
Наразі Програма медичних гарантій визначає чіткий перелік і обсяг медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується за рахунок коштів Державного бюджету України.
Це означає, що пацієнт має право отримувати їх у повному обсязі та безоплатно у лікарнях, які працюють за договором з НСЗУ.
Якщо у закладі, що має договір із НСЗУ, відмовляють у медичних послугах або вимагають гроші за те, за що заплатила держава, це є порушенням прав пацієнта. Тоді можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі «Громадянам» https://nszu.gov.ua/
Оператори контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 підкажуть, як правильно подати скаргу у разі необхідності.