Луцька тіктокерка 19-річна Аліна Ткачук має понад 250 тисяч підписників, її відео уподобали майже 6 мільйонів користувачів, яких вона зібрала за якихось 10 місяців
Аліна не просто знімає відео, а ще заробляє на цьому чималі кошти, витрачаючи на це якихось 15 хвилин в день.
Журналісти «Конкурента» зустрілися з Аліною, аби дізнатися, чи справді соцмережі приносять дохід, як та скільки можна заробити.
Як розповідає дівчина, заробляти вона почала не одразу. Але спочатку й на меті цього не мала. Перше відео закинула в липні минулого року. А регулярно почала це робити з жовтня.
«Я хотіла зібрати луцьку аудиторію. Тому перші відео були зняті біля ЦУМа. Це були просто рухи під музику. Також знімала біля «Променя», «Порт Сіті». Згодом я пробувала закидати передбачення для знаків зодіаку», – розповідає Аліна.
Її аудиторія росла шаленими темпами. Дівчина зізнається, що навіть не знає, у чому секрет успіху. Каже, що вона відкрита і щира. І людям, мабуть, це подобається.
Деяким тіктокерам, можливо, не вистачає відкритості і щирості. І потрібно забрати трошки пафосу.
«Немає людини, на яку я хочу рівнятися і на яку я хочу бути схожою. Немає такого, що я почала зніматися у ТікТок, бо я хочу бути схожою на цю людину. Я хочу, щоб на мене рівнялися, а не щоб я на когось.
Деяким тіктокерам, можливо, не вистачає відкритості і щирості. І потрібно забрати трошки пафосу. Коли людина по суті з себе нічого не представляє, а показує незрозуміло що, то це нікого не може приваблювати. Мені мама каже, що я занадто добра і оця доброта ні до чого хорошого не приведе. Я дуже наївна і занадто довіряю людям. А так робити не треба. Останнім часом намагаюся тримати людей на відстані», – каже лучанка.
Спочатку вона знімала по 12 відео у день, але згодом зрозуміла, що це важко. Тому тепер регулярно запощує по 5. І якщо раніше витрачали на це кілька годин, то тепер достатньо 15 хвилин. Проте часу у соцмережах Аліна проводить багато, адже має інстаграм-сторінку, власний телеграм-канал, і постійно спілкується з підписниками, намагаючись усім відповісти. Також у місті вона організовує зустрічі із своїми фанами і спілкується з ними онлайн.
Аліна заробляє саме завдяки ТікТоку, бо через велику кількість підписників їй пропонують співпрацю різні бренди.
«Вперше мені запропонували рекламувати товар у січні. Зараз запропонувала співпрацю Bond tube. Це, можна сказати, всесвітня мережа взуття і одягу. Коли мені приходить товар, я люблю порадитися з мамою, як ліпше зняти рекламний ролик. На зйомки може піти кілька днів. Я хочу, щоб людям сподобалося, не можу підвести рекламодавців, тому завжди до роликів ставлюся з відповідальністю. Бо це моя репутація. І мені це важливо.
Загалом багато реклами пропонують. Перед цим було багато пропозицій по ЗНО. Здебільшого пропонують рекламувати казино, але мені, як я вже казала, важлива моя репутація. І я не хочу таке рекламувати. Займаюся здебільшого косметикою та одягом. Різні луцькі салони також пропонують співпрацю», – зізнається дівчина.
Щоправда, скільки заробляє, не зізнається, проте, каже, їй вистачає на життя.
«Я сама себе повністю забезпечую і цих грошей мені вистачає й на подорожі. В Луцьку є люди, які заробляють мало не мільйони. Це більш, ніж реально. І насправді ці люди заробляють набагато більше, ніж говорять. Вони роблять курси, гіви. Це дуже великий прибуток», – пояснює Аліна.
Щоб знімати свої відео, Аліна не вкладає кошти. Каже, купила кільцеву лампу і айфон, але вже за зароблені із соцмережі кошти. Тепер якість зйомки набагато ліпша.
У Аліни Ткачук є підтримка – це її підписники та сім’я. Мама, до слова, є опорою абсолютно у всьому. Зараз дівчина навчається у Волинському національному університеті імені Лесі Українки. Проте по закінченню не планує бути журналістом, як мріяла раніше. Тепер плани амбітніші: далі розвиватися у блогерстві, бути медійною та заробляти гроші.