Продовження історії про українських провідників. Минулого тижня журналісти 12 каналу з’ясовували, в яких умовах їм доводиться працювати. Насправді картина ще гірша: більше прихованого вирішив розповісти герой попереднього сюжету. Під загрозою звільнення його колеги говорити не хочуть, самому ж Олександру Панасюку – боятися вже нічого. Якщо ситуація в українських вагонах не зміниться, роботу, каже, і сам покине.
То що ж приховує “Укрзалізниця” – дивіться далі, у сюжеті 12 каналу.
Сьогодні Олександр мав вирушати у далекий шлях на потязі, але на роботу вийшов – за розпорядженням керівництва.
“В нас норма – 170 годин чи 166, а в мене за серпень 250 годин. Зараз в них звіт щоквартальний. А понад норму не можна працювати. Вони перенесуть понаднормові години на вересень, і покажуть у звіті, що ми не працювали понад норму”, – каже Олександр Панасюк.
Кожна понаднормова година – оплачується за вдвічі більшим тарифом. Через те провідники свідомо перепрацьовують – хочуть бодай трохи підзаробити.
“Їздити 22 доби на місяць і отримувати мінімалку або 8 тисяч – це абсурд. Не 22 дні, а 22 доби”, – каже Олександр.
Ситуацію в “Укрзалізниці” не коментують.
То чому ж звільняють провідників, тим, кого залишають, – платять копійки, а красива картинка змін виявляється зовсім не такою? Офіційний запит, де описали усі ці запитання, ми вже надіслали до “Укрзалізниці”. Що отримаємо у відповіді дивіться вже незабаром.