Новини

Таксист залишив дівчинку без святкового торта на день народження: що сталося. Відео

Батьки іменинниці вже звернулися до поліції, таксисту загрожує кримінальна відповідальність.

Таксист залишив дитину без святкового торта. Київська блогерка Валентина Сафро святкувала з родиною день народження доньки. Жінка заздалегідь замовила красивий тематичний торт.

Доставки в кондитерів не було, тому кондитерська замовила таку послугу в службі таксі. Але, як каже Валентина, таксист торт їй не доправив, а на додачу – ще й образив. Чому так трапилось і що можна зробити у такій ситуації,  йдеться у сюжеті “Сніданку з 1+1” за 25 серпня.

Блогерка зазначила, що торт коштував три тисячі гривень, він був під тематику свята – у стилі популярної відеогри Brawl Stars.

Як розповідає Валентина Сафро, у кондитерській, де вона замовляла торт, нема своєї доставки, тому вони запропонували просто викликати таксі і відправити торт.

Часто така доставка економить час. Тому, звичайно ж, Валентина погодилась. Щоправда, тільки-но таксист під’їхав, виникли труднощі – заїхати в середину комплексу для водія було проблемою.

Таксист сказав: “Не перебивай мене, я тобі не кур’єр, я тобі не доставник”.

Забрати торт мав батько Валентини. На руках була сума, яку зазначила служба таксі.

“Таксист сказав – давай мені 300 замість 272. Батько каже: “Ну в мене немає, я не брав гаманець, ви ж знаєте, що ми йшли далеко”. Він (таксист – ред.) просто сказав, що не віддасть тоді торт і просто поїхав, ну, і ще й облаяв”, – розповіла Валентина.

Тато Валентини встиг зняти відео, як таксист їде разом з їхнім тортом.

Родина одразу звернулася в службу таксі, якою скористалися. Там намагалися вирішити проблему, але нічого не вийшло. Тому служба таксі розірвала співпрацю з цим водієм. А також надала інформацію про таксиста, щоб родина могла звернутися до поліції.

“Тут неважливо, торт це чи телефон, це цінна річ для нас, оскільки вона коштує 3 тисячі гривень.  Була написана заява, нині проводять перевірку”, – додав чоловік Валентини Олег.

Але головне питання – чому працівник таксі не віддав людям їхній торт? “Сніданок” запитав у таксиста напряму:

– Я не викрав торт.

– А що ви зробили?

– А ви представник суду?

– Так стверджують люди, які замовляли доставку.

– Класно, стверджувати можна все, що завгодно.

 – А ви можете сказати свою позицію?

– Ні, не можу, я не збираюся з вами це обговорювати.

Насправді, коли ми замовляємо доставку в таксі, важливо знати, що служби не несуть жодної відповідальності за наші речі, наголошує адвокат Богдан Кушнір.

“Служби таксі надають лише інформацію про бажання клієнта отримати певну послугу і зв’язують водія з ними”, – зазначив адвокат.

Але це не знімає відповідальності з водія, адже якщо все те, що нам розповіли, підтвердиться, то вимагання та грабіж у відкритій формі – це кримінальна відповідальність.

Інцидент родина сприйняла спокійно. Свято та настрій це не зіпсувало. Доньці Валентина про втрачений торт навіть не розповіла. А кондитерська, яка і замовила доставку, подарувала дівчинці інший. Але Олег і Валентина ситуацію просто так залишати не планують і очікують реакції від поліції.

Leave a Comment