Усупереч постанові Кабміну Волинська обласна державна адміністрація продовжує договори з перевізниками, які курсують приміськими атобусними маршрутами на території Луцької громади.
Про це йшлося під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією, депутатської діяльності, етики та регламенту, пише ІА Волинські Новини.
Керівник відділу транспорту Віктор Главічка розповів, що 10 лютого 2020 року між Волинською обласною державною адміністрацією та Луцькою міською радою був підписаний Меморандум про співпрацю з питань курсування приміських автобусів вулицями міста.
«Після завершення договорів із перевізниками на приміських маршрутах, які після реформи децентралізації проходять у межах нашої міської територіальної громади, організатором таких перевезень, відповідно до чинного законодавства, є виконком Луцької міської ради (до реформи – Волинська ОДА, – ред.). На сьогодні виникло невдоволення жителів таких населених пунктів, як, наприклад, Клепачів, Озерце, адже з 1 червня приміські перевізники, які мають укладені договори з ОДА, підняли тарифи (до семи гривень, – ред.). Дійсно, на сьогодні регулювання ціни належить до компетенції суто перевізника», – сказав він.
Як нагадав, виконком міськради після закінчення дії окремих договорів перевізників із Волинською ОДА на приміські маршрути оголосив конкурс, наприклад, на маршрути Луцьк–Клепачів, Луцьк–Озерце.
Згодом з’ясувалося, що всупереч меморандуму та постанові Кабміну управління транспорту та зв’язку Волинської ОДА продовжило договір з перевізником, який обслуговує ці маршрути, до 2026 року.
«Тому ми підготували лист до Волинської обласної державної адміністрації щодо законності підписання цього договору. Зараз будуть проводитися службові перевірки щодо цього питання», – інформував Віктор Главічка.
Відділ транспорту також підготував проєкт рішення міської ради Про Звернення про забезпечення виконання умов Меморандуму та продовження дії договорів на перевезення пасажирів приміськими автобусними маршрутами, що не виходять за межі Луцької міської територіальної громади.
Віктор Главічка додав, що вже оголошено, наприклад, конкурс на маршрут №30, який з’єднає Луцьк і село Богушівка.
Він акцентував, що відділ транспорту проводить клопітку роботу, аби розвантажити транспортну мережу Луцька, зменшити загазованість міста, зокрема, за рахунок екологічного громадського транспорту. Окрім того, він нагадав, що, згідно з чинними нормами, приміським автобусам заборонено курсувати центральними вулицями Луцька.