Приховані виверти магазинів, про які вам ніхто не розповість.
Магазинам потрібен прибуток, але на одній лише чесності далеко не заїдеш. Саме тому маркетологи придумують все нові і нові фішки, завдяки яким люди хочуть купувати товари набагато частіше.
Читайте також: Календар щеплень для дорослих: які вакцини потрібно отримати після 20 років
Приховані виверти магазинів, про які вам ніхто не розповість.
Магазинам потрібен прибуток, але на одній лише чесності далеко не заїдеш. Саме тому маркетологи придумують все нові і нові фішки, завдяки яким люди хочуть купувати товари набагато частіше.
Каси, непридатні для викладання назад непотрібних товарів
Ви проходили деякий час з візком або кошиком по магазину, а потім підійшли на касу і передумали щось купувати. На касах не передбачено місць, де ви могли б залишити непотрібні товари. Це означає, що багато хто просто плюють на це і залишають товар у себе з думкою «ну і гаразд, не нести ж його назад». Це істотно підвищує виручку.
Замість зручного місця під непотрібні покупки всюди висять шоколадки, цукерки і жуйки. Краще запропонувати покупцеві щось ще, ніж дати можливість відмовитися від того, що він вже взяв.
У торгових центрах не буває вікон
Вікна відкривають вид на вулицю, і завдяки їм можна зрозуміти, наскільки довго ви знаходитесь в магазині. Якщо ви не дивитеся “за борт”, то час для вас тече швидше. Дуже рідко вікна можна зустріти навіть в зоні приймання їжі, яка, до слова, завжди знаходиться не на першому поверсі. Це зроблено для того, щоб відвести людей подалі від виходу, не давши їм навіть задуматися про те, що пора додому.
Відчуття комфорту в магазині
Це в основному стосується магазинів одягу. Ви заходите туди — і вам добре. Дратівлива музика замінюється тихою і дуже приємною. Освітлення приглушене, ніхто не кричить. Вам хочеться залишитися там трішки довше, а значить, і ймовірність купити щось стає вищою.