За словами жінки, раніше вона сплачувала за спожиту холодну воду за показниками загальнобудинкового лічильника, оскільки власний встановити не було можливості. Тобто, куби спожитої води за даними загального лічильника розділялися на усіх мешканців будинку, у яких немає лічильника у квартирі. З часом лучанка почала підозрювати, що вона сплачує за більшу кількість води, ніж використовує, і 8 червня зареєструвала власний лічильник води у квартирі. Проте, оскільки жінка однією з останніх у будинку його встановила, то за період з 1 по 7 червня їй нарахували 48 кубів спожитої холодної води. Тобто увесь будинковий борг за воду перекинули на одну квартиру, яка не мала лічильника.
«Сусіди, які встановили лічильник третього червня, отримали нормальні платівки за спожиту воду, а на нас скинули весь борговий залишок, який ймовірно, ще залишився з попереднього місяця, оскільки за тиждень доволі складно використати аж 48! кубів води. Це потрібно власний басейн у квартирі мати», – скаржиться пані Жанна.
Аби отримати роз’яснення з цього приводу жінка звернулася до «Луцькводоканалу», де їй повідомили, що такі правила, і нічого вони вдіяти не можуть, а нарахований борг потрібно сплатити.
«Я також написала заяву на керівника з проханням провести перерахунок нарахувань за споживання холодної води за період з 1 по 7 червня. Зараз очікую відповідь. І сплачувати борг за ці 48 кубів не планую. Нехай розділять їх між всіма квартирами будинку, а не вішають усе на нас», – каже жінка.