CEO маркетингової агенції Ruden agency Анна Рудень написала «зашкварний» допис про рекламний банер, який побачила у Луцьку.
На своїй інстаграм-сторінці вона додала коментарі від своїх підписників, які також поділилися своїм невдоволенням, – передає Таблоїд Волині.
«Давно не було в мене “зашкварних” дописів. І він з‘явився не тому, що я хочу покритикувати якогось маркетолога (бо скоріш за все це не його робота), а тому, що хочеться якісної реклами у Луцьку і не тільки.
День тому я сфотографувала борд, який мене розсмішив в прямому сенсі і скинула на обговорення в сторіз. Реакція моїх підписників в каруселі. Серед них маркетологи і не тільки.
А помилки цього борду, на мій погляд, мінімум 2: 1) комунікація направлена на конкурентів і 2) має негативне зухвале забарвлення.
А про неймінг і лого я взагалі мовчу…Зазвичай таку роботу я критикую лише конструктивно і приватно, але от захотілося з вами обговорити.
Яка ваша думка? Чи варто висвітлювати такого роду контент мені?» – йдеться у дописі.