Клієнтка “МоноБанку” втратила власні й кредитні гроші після того, як у неї викрали мобільний телефон. Шахрай скористався додатком, встановленим у смартфоні.
Про це стало відомо після скарги клієнтки МоноБанку на сайті Мінфіну. Жінка розповіла, що протягом кількох днів перебувала у Дніпрі у справах, де й втратила свій телефон. Проте крадіжку виявила лише ввечері. Коли наступного дня вона купувала новий, то не змогла розрахуватися банківською карткою, тоді й запідозрила неладне.
“Коли на новому телефоні зайшла в додаток, побачила, що гроші відсутні: і мої, і кредит (який, до речі, я не просила, мені нав’язали). У листуванні шахрая з банком за минулий день побачила, що було кілька прохань збільшити кредит, відмова в банкоматі і 3 перекази на інші карти на суму понад 6000 грн. Причому 1 з них виділено червоним кольором “налагодження безпеки”, – йдеться у скарзі.
Клієнтка “МоноБанку” розповіла, що одразу заблокувала карту, зв’язалася з банком й написала заяву в поліцію. У фінансовій установі, за її словами, жінці лише поспівчували, додавши, що якщо вона погасить кредит вчасно, то до неї не будуть застосовувати штрафні санкції.