Відомо, що з жовтня місяця в Україні була запроваджена монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Однак таке нововведення лише ускладнило життя українців. Це пов’язано із плутаниною у рахунках, з якими споживачі не можуть розібратись та вимушені знову стояти в чергах.
Ось скарга:
“Доброго дня! От ввели монетизацію пільг… Все начебто має бути краще і простіше для користувачів… Але…Цих “але” є забагато. В минулому місяці могли бути помилки, тіпа тестовий режим і все таке… наприклад, в нас не було в списку послуг за утримання будинку і постачання газу, тому за них з пільгового рахунку гроші не зняло, хоча залишок ще був. Ну добре, хай помилки першого місяця і все таке… Але зараз знов. Відкриваєм кабінет і бачим, що на опалення і постачання води “помилка”. На рахунку грошей вистачає. Якщо з загального рахунку ці послуги не знімуть, то доплачувати прийдеться зі своєї кишені. Так, ці кошти лишаться на загальному рахунку. Але, може вони нам не спишуться бо в наступних місяцях буде надлишок.
Так, розумію, що зняти в червні можна буде всі накоплені кошти. Але вважаю, що це все незручно для користувачів. Так, розумію, що треба в черговий раз йти до прозорого офісу, але працюючій людині потратити робочій день на ці розборки не так вже й просто. За останні 3 місяці в прозорий ходили 3 рази: 2 для вирішення питань по Енері, і ше раз, щоб дізнатися суму нарахованих пільг. Знову йти… знову стояти… В Ощаді кажуть, що це не передали рахунки постачальники, які мають подавати їх щомісяця. Вже 18 число, мала б бути оплата з пільгового рахунку за комунальні… Але налагодити роботу так і не вдається, а ви, людоньки, бігайте, розбирайтеся… Ну накипіло вже.” – публікує слова Ірини Заблоцької “Електронна книга скарг України”.
Читайте наші новини у мережі Facebook