Клієнт ПриватБанку поскаржився на подвійне списання коштів при розрахунку карткою в магазині та аптеці. Виявилося, що грошей назад йому так і не повернули.
Про це йдеться у скарзі на сайті Мінфін.
“Вчора залишав відгук з причини подвійного списання коштів при розрахунку карткою в магазині та аптеці 23 березня. Сьогодні Приват розглянув одну з двох заявок по АТБ-маркет № 1470590. Дива не сталося – відмовили у поверненні коштів.”, – йдеться у повідомленні.
“Що характерно в чеку з терміналу магазину в 10:13 відображені реквізити старої карти, а в чеку з того ж терміналу в 00.00 вже реквізити нової карти. Код авторизації в чеку о 10.13 та о 00.00 один і той же. Приват це не дивує, вони на своєму – подвійного списання немає. Цікаво, як реквізити нової картки, яка була отримана о 12.00 і ніколи в магазині не використовувалася, опинилася в чеку магазину о 00.00? “, – йдеться у повідомленні.
Автор скарги додав, що залишив повторну заявку і знову відправив чек з магазину, сподіваючись на справедливість.
“Але Привату на це теж плювати, вони не бачать, що сума на рахунку зменшилася. Ще кажуть як вони прискіпливо провели перевірку. Сьогодні знову залишив повторно заявку. Відправив їм повторно чек з магазину в 10.13 і чек 00.00 може побачать. В аптеці взагалі їх термінал стоїть, але і тут вони не ворушаться. Винні всі, але тільки не вони.”, – йдеться у повідомленні.
Водночас у банку пообіцяли розглянути питання клієнта у приватному порядку.
“Добрий вечір! Із зрозумілих причин не маємо змоги надати інформацію персонального характеру публічно. Ми надали інформацію за даним питанням у відповідь на ваше звернення в особистих повідомленнях.”, – відповіли співробітники банку.