Збудовані автоматичні системи зважування вантажних автомобілів у русі WiM не можуть ввести в експлуатацію через відсутність поруч джерел електроенергії. Для їх роботи повинні збудувати трансформаторні підстанції.
Про це під час круглого столу у четвер, 11 березня розповів начальник Служби автомобільних доріг Волинської області Анатолій Посполітак, – передає ІА Конкурент.
За його словами, систему побудували, але ще не ввели в експлуатацію. Ідеться про два WiM – один в районі Володимир-Волинська, другий у районі Копачівки.
“Не так все просто. Є вимога, що ці об’єкти мають бути встановлені за межами населених пунктів, відповідно, виникає проблема по підключенню електроенергії. Має бути трансформатор, і це додаткові кошти. Але держава пішла на ті витрати, тому що велика шкода сьогодні від перевантажених автомобілів на дорозі”, – каже начальник.
Його заступник Юрій Ришкевич пояснює, що зараз триває підключення подачі постійного електроструму.
“Все обладнання вже стоїть, вони функціонують, уже засвічені на серверах трансбезпеки та Укравтодору, вже зчитують інформацію і передають її на сервери, але ще ведуться додаткові роботи по влаштуванню бар’єрного огородження, лінії електропередач. Наступний етап – це проведення сертифікації. Протягом року їм мають видати сертифікат, що вони зчитують інформацію з похибкою не більше 5%”, – пояснив Юрій Ришкевич.
Цього року, якщо буде фінансування, на Волині планують встановити ще два такі об’єкти: один в районі Маневичів на перехресті доріг М07-Р14, а другий – за Колками.
“Волинська область кар’єрів своїх не має, і підвезення щебеню здійснюється з Рівненської області. Ці два комплекси не дадуть здійснювати перегруз машин, і не будуть руйнувати дороги”, – підсумував Анатолій Посполітак.
Довідково:
Система зважування в русі WiM – це розумна система збирання інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами: дату та час проїзду, температуру навколишнього повітря та дорожнього покриття, смугу та напрямок руху, швидкість руху та державний номерний знак, габаритні розміри, відстань між осями, загальну масу та її розподіл по осях.
Такі системи допоможуть вберегти волинські шляхи від передчасного руйнування перевантаженими автомобілями.